Öland
I påskas var jag och mina föräldrar på Öland med min yngsta bror Tobias och hans tjej. Det var hur roligt som helst att vara med dem. Vi grillade, kollade film, och gick rätt många promenader (även i stormen), Vi såg bla en älg i trädgården.Hoppas alla ni har en fortsatt trevlig vecka. Ta hand om Er. //NiklasFortsätt att läsa →




