Föreläsning
I tisdags var jag och världens bästa Adrian och föreläste i Solna. Vi var på deras folkhögskola och föreläste om min historia och min väg tillbaka. Det var jätteroligt! Hoppas vi ses igen!!//niklasFortsätt att läsa →
I tisdags var jag och världens bästa Adrian och föreläste i Solna. Vi var på deras folkhögskola och föreläste om min historia och min väg tillbaka. Det var jätteroligt! Hoppas vi ses igen!!//niklas
Hej på Er, hoppas ni alla har det bra och har haft en bra helg!!Förra veckan var jag på Bagarmossen skola och föreläste för åk 5 under tisdag och onsdag. Det var hur roligt som helst. Tack för att ni lyssnade så bra. Hoppas vi ses igen!Ha det så bra! //niklas
I påskas var jag och mina föräldrar på Öland med min yngsta bror Tobias och hans tjej. Det var hur roligt som helst att vara med dem. Vi grillade, kollade film, och gick rätt många promenader (även i stormen), Vi såg bla en älg i trädgården.Hoppas alla ni har en fortsatt trevlig vecka. Ta hand om Er. //Niklas
Tack än en gång för två helt fantastiska föreläsningar!! Det var jätteroligt att träffa Er, ni är grymma!!!
Tack så jättemycket för att vi fick komma och hålla i vår föreläsning. Ni lyssnade jättebra och det var så kul att prata med Er. Hoppas att få komma tillbaka någon gång.Ha det bäst!!//Niklas
Hej!Imorgon ska jag och Adrian äntligen föreläsa igen!! Vi ska till Fryshusets Folkhögskola för första gången. Det ska bli hur roligt som helst och jag är så jädra taggad.Ha det bra och ta hand om Er!//Niklas
Hej på Er,På lördag ska jag på stadup på Big Ben bar på Söder. Det ska bli jätteroligt! Hoppas alla ni som läser detta haft det bra och har en fortsatt bra vecka.Kram på ErNiklas
Idag fyller min världens bästa mamma år. Hela familjen ska ut och äta ikväll. Det ska bli jätteroligt! Hoppas ni som läser haft en bra helg och ha en bra vecka.Puss och kramNiklas
Lite måndagshumor. Hoppas ni alla får en bra vecka!
Årets sista föreläsning var på Björkebyskolan och deras niondeklasser. Det var jätteroligt och jag fick bra respons. Elever i 9a hade skrivit post it lappar med fina meddelanden, tack snälla ni det gjorde mig jätte glad.Jag har haft en höst med många föreläsningar vilket jag är så tacksam för.För mig är det mitt uppdrag att föreläsa ..