Bloggen
Gästbok
Mitt liv
Kampen mot våld
Jag i press
Motorsågar
0
Stadup!!!
Av
Niklas
,
16 februari
i
Min vardag
Hej på Er,
På lördag ska jag på stadup på Big Ben bar på Söder. Det ska bli jätteroligt! Hoppas alla ni som läser detta haft det bra och har en fortsatt bra vecka.
Kram på Er
Niklas
Kommentarer till inlägget