0
Hej på Er, hoppas ni alla har det bra och har haft en bra helg!!
Förra veckan var jag på Bagarmossen skola och föreläste för åk 5 under tisdag och onsdag. Det var hur roligt som helst. Tack för att ni lyssnade så bra.
Hoppas vi ses igen!
Ha det så bra! //niklas
Kommentarer till inlägget