0

Äntligen!

Av Niklas, 27 april i Föreläsningar
Hej på Er, hoppas ni alla har det bra och har haft en bra helg!!

Förra veckan var jag på Bagarmossen skola och föreläste för åk 5 under tisdag och onsdag. Det var hur roligt som helst. Tack för att ni lyssnade så bra. 

Hoppas vi ses igen!

Ha det så bra! //niklas

Kommentarer till inlägget