0

Äntligen!

Av Niklas, 2 mars i Föreläsningar
Hej!

Imorgon ska jag och Adrian äntligen föreläsa igen!! Vi ska till Fryshusets Folkhögskola för första gången. Det ska bli hur roligt som helst och jag är så jädra taggad.

Ha det bra och ta hand om Er!
//Niklas

Kommentarer till inlägget